Silent Aim - Malango Aim [ 2013 İndir / Download ]

Cshilelerim.Wordpress.Com Farkıyla !

Arkadaşlar her yerde aranan bir hile. İnternette olanların çoğu yalan ve çalışmamakta !

Sizler için araştırdım buldum .

Video ;

http://www.youtube.com/watch?v=IzVv5zWimgo

Nasıl Çalışır ;



1- İndirdiğiniz Dosyayı Klasöre Çıkartın .
2- Counter Strike'ı Açın .
3- Sonra İndirdiğiniz Klasördeki Leis.exe'yi Açın ve Server'a Bağlanın .
4- Girdiğinizde Ekranda Büyük Bir Şekilde Beyaz Yazı Çıkar .
5- Adamın Yanına Bile Sıksanız Direkt Kafasına İsabet Eder .

Aim Olduğunuzun Anlaşılmaması İçin ;

3-5 Adam Vurduktan Sonra Sıkmayın Adamlar Sizi Öldürsün .
Zaten Aim Var Diye Adamın Üstüne Sıkmamazlık Yapmayın ! Adamın Üstüne Sıkın !
Adminler İzlerken Bilerek Ölün .

Bunları Yaptıgınız Sürece Adminler Fazla Bir Şey Anlamaz !

Not : Sxe'siz Server'larda Rahatça Çalışmaktadır .
Not 2 : Aim Kaymamaktadır . Sadece Adamın Yanına Sıkarsanız Direkt Kafaya Gider . Yani Anlaşılmaz ! Aimbot Değil !

Oyundan Atıyor Diyenler ;
1- Anti Virüs Programınızı Kapatın !
2- Cfg Felan Açmayın !
3- İlk Önce Cs Açın Ardından Hilenin İçindeki Leis.exe'yi 2 Defa Açın
4- Sonra connect 46.20.15.5'e Girin ( Denenmiş Server ) Ekranda Bir Yazı Çıkacak Mp-hacks.de ... Çıkarsa Açılmış Demektir .


Silent Aim İndir ;



Lütfen 5 saniye bekleyip sağ üstten reklamı geç e tıklayın!!!!!!

Silent Aim Tıkla İndir ! - Facebook Sayfamızı Beğenin. Tıklayın .

Silent Aim Tıkla İndir !(Alternatif) - Facebook Sayfamızı Beğenin. Tıklayın .


Alıntı Yapanlar Lütfen Kaynak Belirtsin.
Yorum Yapmayı Unutmayın .
Share This Article Facebook +Google Twitter Digg Reddit

173 yorum

hiçbir sw ye girmio oyundan atıo

Video Çekemedim. Kusura Bakmayın Ama Sorunu Çözmek İçin Bir Kaç Yazı Ekledim Onları Okuyun Ondan Sonra Bir Daha Deneyin.

Nasıl çalıştırıcam

Yazıyı Oku Yazıyor Orda .

Oldu çok saol

Oyunda bir zaman sonra donmalar meydana geliyor

nasıl kullanılcagını daha tam anladım yardımcı olurmusun ya içinde bi sürü dosyalar var bi yardımcı ol

Yukarda açıkca yazıyor oku . Anlamadıysan kısaca : Cs aç sonra o dosyaların içinden Leis.exe yi aç sonra server'a bağlan .

hocam vall çok güzel ben kullandım onay veriyorum.dosyanın içinde bulunan standart.ini ' nin içine girdim ve kafaya atma yerine gögüse ayarladım ama bu sefer de hedefin(aimin) yakınlarındaki adama ateş etmiyor(Ör. benim hedef(aim) düşmanın uzağında soleki düşman benim pc ekranının ucunda ama adam ekranımda görünüyor taradığım zaman adam ölüyor o zmn direk ban :D)yani o ayarı düşmanın biraz yakınlarında taradığında düşman ölse çok harikulade olur.Cevaplarınızı bekliyorum.

Tam anlamadım ama heralde aim'in çok uzaktan olmasına rağmen merminin isabet ettiğini söylemek istediniz :D O Hedef aldığı bölgeyi düşürmeyi bilmiyorum ama siz adamın üstüne nişan alın fazla bişey olmaz ;)

Merhaba Ben Kullandım Çok Güzel Ellerine Sağlık Bi 20 Dk Dan Sonra Oyunda Arada Kasmalar Oluyo Neden ? Çözüm Yolu Varmı

birader ben yaptım ama yinede atıyor virüs programı falan yok

Sxe açma , Sxe geçmiyor .

Merhaba Ben Kullandım Çok Güzel Ellerine Sağlık Bi 20 Dk Dan Sonra Oyunda Arada Kasmalar Oluyo Neden ? Çözüm Yolu Varmı..

Sxe Yok Cs de cfg var içinde ama açmıyom bi srun olurmu

helal olsun ayakta alkışlanacak adamsın.

Wise Game Boster Ve ya Razer Game Booster dene O zamman kasma 0 a iner

sarı çizmeli mehmet apa delete 6 Eylül 2013 06:51

hocam ben indirdim oyunu açtım sonra exeyi açtım ammma velakin hiçbirşey yok normal oyun wall aim felan yok neden

Saol kardeşim çalıştı :)

Serdar bey ben 09 09 2013 tarihinde indirdim. hilenin bütün ayarları sıfırlanmış kendimce ayarlamaya çalıştım fakat olmadı bir ilgilenirmisiniz

Sxe'siz gir oyuna ardından ortada yazı yazacak Leis Aim vb O Yazı Çıkarsa Tamamdır . Çok Fazla Belli Olmayan Aim Bu Kaymıyor Ama HS Atıyor .

Serkan* Ayarlar yapılı zaten ellemenize gerek yok .

Özür dilerim Serkan :) , Direk girdiğim zaman hiç bir etkisini göremedim . Fakat hilenin içinde ayar yeri var oradan bir kaç uğraş sonunda wallhack açabildim.Eğer ayarları benim için doğrularsanız sevinirim.

Her attığımızda hs gidiyor bu sefer . Onu nasıl ayarlarız.

Sen wall açmisin bu silent aim yani adamin yanina sıkacaksın o otomatik isabet edecek fazla belli olmuyor yani aim kaymiyor ama mermi adama gidiyor.

Aim oranını düşürebiliyormuyuz?

Kardes Hile çok anlaşılıo yaa dırek kafa gırıo onu bıraz dussek mukemmel olacak adamlar hemen anlıo yoksa cevap amanı beklıyorum.....

denedım leis.exe bastımı acılıp hemen kapanıyor ve oyuna gırdıgımde oyununu sesi yok

Host_Error: UserMsg: Not Present on Client 255 hatasını alıyorum.

aimi kapatıp sekmemeyi kullanamıyozmu ?

sw nasıl baglancaz

hocam nasıl göğse ayarladın söylermisin

saol kardeşim

nolur serkan abi nolurr teamwiewer8 den yapalım nolurrrrRR çok lazım ben yapamadım sen yaparsın

Cs acıyom alta ındırıyom leıs.exe yı acıyom sonra cs qırmıyor ?

Cs acıom cs yı alta atıom leıx.exe yı acıyom alta attım csye qırmıyor

İlk actığımda çalıştı sonra pc'yi kapadım pc'yi actıgımdı leisi bidaha acıyım dedımde acıldı ama kapandı hemen girdim cs acılmadı bida denedim olmadı

Beyler Ben Açtımda Nasıl Kapatacam

cs 1.5 de çalışmıyor bi çözüm bulun

Cs 1.5 de çalışmıoyır

çalısmıyor

Kardeşim ben ilk açtığımda direk hs atıyodum pc yi kapatım ve açtım cs yi açtım sonra leis.exe yi açtım fakat hiç bir şey olmadı

Hile Çalısıyor Standart.ini nin içinden Wall filan ekledm güzel bişey çkardim ortaya Teşekkürler :)

kardeş Aimi Açıyorum ama Ateş Etmiyor optiondan Ayarlıorum gene etmiyor Yardım edin

admin leix i acıyorum hemen acılıp kapanıyor ::S

half life çalıştırmayı durdurdu

kardeşim ben indiridm açıyorum cs alta laıyom o leis.exe programını açıyorum oyuna giriyom o Mp-hacks.de yazısı gelmiyo o nerde geliyo

kardeş sxe li svye girmiyyor

evet donuyo

sen cfg aım wall artık ne varsa sen bunu ıcın yaratılmıssın sın ya ne bıcım hıle yapmıssın bılader ya super otesıı :D :D

kardesm giriyorum acıorum atıor tekrar giriorum bu sefer olmuor bi solersen sevinirim neden

Allah razı olsun açıldı :D

açıldı ama az deil 15 sn de bi kasıor 1-2 sn beklior

her şeyi yapıyorum gene oyundan atıyor yardım :(

safasf@hotmail.com delete 14 Kasım 2013 09:34

sxede çalıştıramadım sxesizde calısıyor

dediklerinin hepsini yapıyorum olmuyo sxe siz yerdemi yapıcaz

kardesim sana cok tskr ederim tek bir problem var sxe li sw lerde acılmıyor onuda cozerseniz muhtesem mukemmel otesi olur emegi gecen sen ve herkese tskr ederim sxe li sw ler problemini cozerseniz sevinirim

kardeşim yapamadım bi video çeksen hayrına nolur ?

SXE Lİ SWLERDE ÇALIIŞIYORMU PEKİ

ha tmm buldum

ya cs 1.8 de olmazmııııııııııııııı :(

k.b Serkan kardeş benim şöle bi sorunum var cs ye giriyorum dosyayı çalıstıroyrum halflife çalısmayıdurdurdu diyor bunu bi yolu varmı kardes cevabını bekliyorum

kardeş csyi acıyom alta alıyom leis.exeyi acıyom half-life durdurulmustur diyo bune

calıstı ama bES DAKKA SONRA KENDI KENDINE GITMEYE BASLADI

bendede atıyor sxe yok virüs programı ve herşeyi kapalı onun içinde cfg yok ynede atıyor ndn ???

helal olsun super bışey ellerine sağlık

beyler size taktik malongo da belli olmamasi icn sunlari yapmak lazim .......
1 . aimspot 7 no spread 1 foa 20 bunlari bole yapin
2 . awpde aim spot 9 yapin foa 15
3 dra foa 1 kalsın
bu kadar sonra sıkin

bu aimspotu filan nereden ayarlıcaz?

Kardesim actim aimi ates etmio Aimi kapadim ates edio napcam aim acikken ates etmio nlur yardim et

Krdesm Aim acikken Ates etmio Kapaliyken edio Aim acirum yine etmio napcam nolur yardım et

Kardeş Oyundan Atıyo :(

ya oyuna giriyorum hileyi aciyorum sonra oyunu alttan açmıyo donuyor oyun.

Kardes baksana bi ya lutfen alalh askına açıyorum oyuna giriyorum oyuna girdikten sonra leise tıklıyorum sora bağlanıyorum swye ama bağlanırken sure doluyor ya ozaman işte doldugunda tamamen oyun kapanıyor

Admin allah aşkına bak aldım leisi cıkardım virus programlarınıda kapadım sonra oyuna girdim leise tıkladım sıyah bi erkan cıktı gitti girdim oyuna bağlanırken sure doluyor ya sonuna gelıyor cs kapanıyor bak bi gozunu seveyim pcm w8

sado bu herseferinde kafaya atmamasını istiyorum ben cok belli olmasın diye onun içinde bi ayar söylermisin

krdsm indirdim acıorum hiçbişi olmuor

abi olmuyor 2 defa açmak ne demek basıyorum direk oyunda half-life çalışmayı durdurdu diyo lütfen YARDIM EDİN !!!!

Kardeş Alıntı Yazsaydın İyi Olurdu :D

yaw kardesş bende işlenmyior galiba büyük yazı yamıyor

oynarken habire dönüyor

daha önceden cfg varsa yine çalışırmı?

olmuyo leis e tıklıyorm hmen kapanıyor.

yapılışınıda gösterir misin

abi ben yapamadım vide oy la gösterir misin

beyler oyundan atiyor onceden vardi format atirdim simdi olmuyo virus programi kaldirdim gine atiyor acil yardim et admin nolur

beyler winrar tanı mesajları dıye hata gelior win8 pc

süper cfg her gırdıgım swde deagle ile fazla mermı bıle gıtse kesın hs oluyor en az 15-20 yerde ban yedim :)

BEN DEDİĞİN HERŞEYİ YAPTIM ANCAK CS Yİ ALTA ALIP LEİS İ AÇTIĞIMDA CS YE GİRMİYOR NAPA BİLİRİM

leisi strike dosyasınamı atcaz yoksa direk gircez yardım edin beyler. :)

beyler halletim ama yanına sıkıyom hs felan gitmıyor ıslemıyor adama bi yardımcı olablırmsıınz.

Hey benim calısmadı acıyorum cmd acılıyor ve 2 sn ıcınden kapanıyor ne yapabılırım

Lonely ~ TunnS delete 11 Ocak 2014 00:49

ztn öle olcak
açılıyo demekkı

aim ss de ve videoda belli olmuyor demi

admin seni suçlamak istemem zaten senin hatan değil ama beyler haberınız olsun içinde virüs var kullandıktan sonra virüs programınızla silmenizi tavsiye ederim.

Anti Virus programını kapattım
cfg yok zaten
oyuna giriyom
leise 2 kez tıklıyom csye tıklıyom gırmıyo hata raporu dıyo

geçen seneden beri kullanıyorum eyw

İndirmiyor !!!!!!!!!!!!

Ya kardeşim bende 4 5 adam vuruyom sonra bi donuyo bi açılıyo neden ?

abıcım oyun acıyorum leis i açıyorum hata verıp oyun kapanıyo

abı nasıl ayarladın bı bana anlatsan

kardes nasıl yaptın bı bana yapsan

kardes adamı gordugu yerde edıyo adam olmadıgı zaman ates etmıyo

ya Admin virus programi kapali cfg De acmadim.
Hl.exe durdu hatasini veriyor napmam gerekiyor ?

bunun kafa atmayanından varmı her attığı kafa 15 dk oynuyorum banlıyolar

Ellerine Sağlık Kardesim Cok Guzel

zaten kapanması lazım

abicim nasıl ayarlıyon o dosyaları sana zamet bi video çekermisin :D

Admim Süpersin Kardeş Tşkrler

Yaw Admin Kardeş Cevap VErsene Yha Alta Alıyorum Olmuyo Hl.exe Calısmayı Durdurdu Diyo Format Atmadan Once Oluyodu Ve Cok Guzeldi Fena Bi Aim Ama Olmuyo Lutfen Yardı m Et :'(

Ayn yardım edın ya !!!

Arkadas hıleyı 2 ekre acıyom hl yanıt vermıyo ne yapcam

kardeşim oyuna giriyorum yazı çıkıyor ama adamlara hs atamıom ise yaramıo

kardeşim ben win 8 kullanıyorum yükseltme olduğu için ekran kartım 256 mb csyi açıyorum leisi açıyorum half life durdurdu diyor

amin süper iyi ama diğer silahlarla öldürmüyo sadece awp ile dürbünsüz alabiliyorum digle bile işlemiyor

Kardeş aim güzelde sadece awp yi dürbünsüz kullanıyorum oda hep hs atmıyo diğer silahlar içinden geçiyo adamın videodaki gibi değil

Oyundan Atıyor Diyenler ;
1- Anti Virüs Programınızı Kapatın !
2- Cfg Felan Açmayın !
3- İlk Önce Cs Açın Ardından Hilenin İçindeki Leis.exe’yi 2 Defa Açın
4- Sonra connect 46.20.15.5′e Girin ( Denenmiş Server ) Ekranda Bir Yazı Çıkacak Mp-hacks.de … Çıkarsa Açılmış Demektir .

Leis.exe yok kardeş leis var sadece ne yapmam gerek ? bir de pencere modunda çalışır mı ?

birde 1.5 de oluyor mu kardeş ?

aynn bendede oldu admın yardııım

yapanın elllllllllllerıne kollatına sağlık

saol panpa :D

Admin cs yi açıom aşağı indiriom sonra leis i açıom a.tıktan sonra cs ye tıklıyorum cs açılmıyor donuyor neden

cs yi acıorum sonra asagı ındırıp leis hackı acıom cs ye tıklayınca acılmıor 10 sn sonra kapanıyor cozumu nedir yardım

Super Emege Gecen herkese Tesekkurler.

admınn counterıı acıyorumm sonraa leisi acıyomm oyuna gırıomm hss atmıı nedenn bı yardımcı ol

YA KARDEŞ Bİ VİDEO ÇEKİP ATSANA DAHA İYİ OLUR ÇÜNKÜ YAPAMADİM :(

consola ne yazıcağz lan

Exolarc Swear ;; delete 17 Nisan 2014 06:07

Beyler açamıyorsanız longhorn indirip açın kesin çözüm

evet aynı problem bendede war neden yardımcı olun !

Bende indirdim az önce. Açıyorum herşey tamam oyuna iriyom beyaz yazı çıkıyor oda tamam , sonra adamlara hs atmıyor. yardım edermisin.
konsola bişey yazcakmıyız. exec bilmem ne falan ne oldur ....

nasıl yaptın be. açıyorum herşey tamam exece bişey yazzcakmıyız
yani konsola

dediklerini nereye yazcaz sado :D

beyler ama bu counterı aşşağı ındırdımde ıkı kere tıklıyorum counter acılmıyo kapanıyo

nasıl yapıcam kardeşim? anlatırmısın

bende acılmıyo dosya ındırmesı gerekmıyormu

csnizi non steam yükleyin

abi eskiden indirmiştim cok iyiydi ama şimdi indirdim hs atmıyor :D

acılmıyor admınn

beyler hl.exe çalışmayı durdurdu diyenler herkez sunu yapsın . OpenGL Yapın Ayarlardan Video Ayarlarından Ö.N...... Olduysa Söğleyin....

kartal_slx48@hotmail.com delete 7 Haziran 2014 13:59

cs acıyorum aımı acmak ıstedıgımde kapatıyor oyunu ne yapıcam çalısmayı durdurdu dıyor

On Numara Bes Yıldız Helal Olsun

cfg hayranınız delete 8 Haziran 2014 12:33

aim i sxe ile açabiliozmu

la bu hilenin kafaya gitmemesi icin ayar söleyin isteyen cok KİŞİ var admin!!!

on numara yaaa :DD

S.a kardeş ilk indirdiğim gün açtığımda oldu fakat ertesi gün çalışmadı her yolu denedim anti-virüs programını kapadım cfg açmadım ama olmuyor oyunu açıyorum sonra alta inip leis açıyorum 2 sn sonra oyunla birlikte kapanıyor

uçarak ban attılar ama çok iyi :D

Yaa Bende Otomatik Olarak Mermi Sıkıyo

Bende Lacunher sorunu cıkıyor nasıl duzeltecem ?

aynen aynısı bende de var
ayı sorun

Sxe'li Serverlerde Çalışıyormu Admin

Kardeş indiriyorum sonra oyuna giriyorum sv yüklendiğinde birden kapanıyo neden ?

admin cs 1.6 v23 var bende ama acılmıo 1 sn beklemeden sıyah ekran gıdıo ve calısmıo

HOCAM BURAYA BAK delete 10 Temmuz 2014 05:21

ABİ İYİ GÜZEL DE 15 DK OYUNDA DONMALAR BAŞLIYOR.ÇÖZÜM YOLU VARMI ?

kardeşim steam için yokmu bu hile

bu ne abi actıgımı nerden anlıcam

Bende aynısını yapıyorum counter'ı açıyorum sonra leisi açıyorum ama hile yine çalışmıyor yardım beyler ! .

Maalesef yok, her bilgisayarda donmuyor en mantıklı çözüm 10 dakika oynarsiniz sonra kapatıp (görev yöneticisi işlemlerden sonlandirin) bir iki dakika beklersiniz (oyun da kapalı olmali) sonra yeniden girersiniz

sadece cs demı çalısıo?

her oyunda çalışan bi aim var mı yeniyim yardımcı olabılecek var mı?

İşletim Sisteminizi değiştirin & CsDuragi.Com CS Setupı Kurun ... Misal benim de açmıyordu. İşletim Sistemim Win7 Professional 32bitti suan Win7 Ultimate 32bit. Gayet çalışıyor. Baska arkadaşımada Client değiştirmesini söyledim çalıştı... Direk Kafa sorunu içinde standart.ini içindeki aimspotları düşürerek uygununu bulun. aim kayma alanı ıcınde fav ile oynayın 200-500 arası değer vererek deneyin derim .. Deniye deniye bulnuuyor uygun ayar... Garanti Çözüm Güvenin ;)

Siz yazın ben patrona iletirim !